Penzije za oktobar biće isplaćene danas, a sredstva su obezbijeđena za ukupno 474.304 korisnika, za šta je potrebno izdvojiti oko 374,8 miliona KM.
Kako su saopštili iz Federalnog zavoda za penzijsko i invalidsko osiguranje, za korisnike koji su pravo na penziju ostvarili do 1. januara 2026. godine, najniža penzija iznosi 692,23 KM, zagarantovana 826,14 KM, a najviša 3.461,14 KM.
Za one koji pravo ostvaruju nakon tog datuma, iznos najniže penzije zavisi od dužine penzijskog staža:
-
Za manje od 20 godina staža iznosi 451,22 KM
-
Za 20 do manje od 25 godina iznosi 488,82 KM
-
Za 25 do manje od 30 godina iznosi 526,42 KM
-
Za 30 do manje od 35 godina iznosi 564,02 KM
-
Za 35 do manje od 40 godina iznosi 639,23 KM
-
Korisnicima sa 40 i više godina staža najniža penzija iznosi 714,43 KM
Najniža invalidska i porodična penzija iza aktivnog osiguranika iznosi 676,83 KM, dok je zagarantovana penzija za korisnike sa 40 i više godina staža osiguranja 874,62 KM. Prosječna samostalna penzija za oktobar iznosi 886,33 KM.

Iz Federalnog zavoda podsjećaju da novi sistem usklađivanja predviđa povećanje penzija dva puta godišnje (1. januara i 1. jula), pri čemu visina povećanja zavisi od kretanja prosječnih plata i potrošačkih cijena. Tokom 2026. godine, penzije u Federaciji BiH povećane su ukupno za 15,08%.
Izvor: Srpskainfo


